Quo Vadis
S8 A9: Benton och hans advokat inleder en vårdnadstvist med Roger och Corday väntar på att en förkrossad make ska ta ett avgörande beslut angående sin döende hustrus organdonation. Greene och Lewis hjälper en tonårsboxare med en tragisk hjärnskada.