Rabbit Or Duck
S5, A15: Lily och Marshall glömmer bort att fixa en dejt till Ted på alla hjärtans dag och bestämmer sig för att testa med en av alla de tjejer som Robin ratat, kanske kan de finna Teds drömkvinna.