Raw Deal
S5, A7: En datorhackare lurar ut Raylan (Timothy Olyphant) på en lönlös jakt. Ava (Joelle Carter) försöker att hålla sig säker i fängelset. Boyd (Walton Goggins) och Johnny (David Meunier) gör upp över en heroinaffär i Mexiko.