Beverly Hills 90210 Rebel With a Cause
S3, A13: Brenda försäkrar Dylan att han är fri att dejta vem som helst, men när hon och Rick stöter på honom och Kelly ändrar hon sig. Under tiden skrivs Andrea ut från sjukhuset men är tvungen att använda rullstol.