Redo att döda
S2 A4: Då Jack befriats från tjänstgöringen i Venezuela följer han ett nytt spår till London och söker hjälp hos MI5, bara för att upptäcka att mannen han jagar också jagar honom. I Venezuela får Gloria ett erbjudande av Reyes.