Bosch Rent skott
S3, A9: Avdelningen samlar ihop sig när ett hot drabbar dem. Det blir en avgörande vändning i Hollandfallet. Bosch tvingas att möta den mörka sanningen. Irving antar ett livslångt mål. Det finns ingen tjuvheder.