S1, A4: Före inbördeskriget i Angola regerade lejonen. Men populationerna minskade på grund av krig, troféjakt och utarmning av bytesdjur. Nu är det hyenorna som styr. Följ ett gäng naturvårdare som hoppas kunna återställa Liuwa-lejonen till sin forna glans.