Entourage Return To Queens Boulevard
S5, A12: Killarna återvänder till New York och festar. Eric förföljer Gus Van Sant för att övertyga honom att ge Vince en roll. Vince träffar en flickvän från skoltiden, och Drama överväger en investeringsmöjlighet.