Reunion Part 1
S9 A16: Återförening del 1: Margaret och Jennifer har en hetsig ordväxling om sin konflikt. Teresa anklagar Jackie för att ha haft en dold agenda för sin medverkan i serien, och hon kommer aldrig att förlåta Jackie för det hon sa om hennes man.