Reunion Part 3
S9 A18: Säsongsavslutning. I den sista delen av återföreningen reder Teresa ut hur hennes äktenskap med Joe Giudice ser ut. Samtidigt gör männen ett dråpligt framträdande, men lättsamheten slutar när Danielle kommer och hennes dispyt med Margaret eskalerar.