Sex and the City Ring a Ding Ding
S4, A16: Vad är det värt? Carrie drabbas av ekonomiska problem. Miranda och Steve försöker reda ut hur de ska uppfostra ett barn ihop men även isär. Charlotte beslutar att byta ut sina steppdanslektioner mot något mer väsentligt.