Rites of Spring
S5 A19: Greene och Corday lär känna varandra bättre på vägen mot en jobbkonferens. Boulet hjälper en pastor som erbjuder helande böner i gengäld och Romano tvingar Benton att välja väg. Mobalage gör upp planer för framtiden och säger upp sig från jobbet.