S1, A4: Maggie och Cal jobbar mot klockan i sitt sökande efter den försvunna camparen och plötsligt upptäcker de en ny ledtråd. Maggie får reda på fler detaljer från Cals förflutna, samtidigt som Sully får ta emot förödande nyheter.