Rockstar
S8 A2: Zach Nichols tar sig an sitt första fall när en ung konstnär hittas död. Nichols och Wheeler möter en hel värld av kreativitet och artistdrömmar när de försöker utröna om offret bara var på fel plats vid fel tidpunkt eller om mordet var överlagt.