Rooms and Tables
S1 A2: Medan Madison gräver fram delar av sin familj som hållits gömda i skuggorna utforskar han konsekvenserna av hans mammas och mosters inblandning i "Gifting Tables" - ett pyramidspel avsett att lyfta upp kvinnor.