S1, A4: Defenders flyr och hittar en närliggande kinesisk restaurang där de kan gömma sig. Danny föreslår att de ska arbeta tillsammans, men möter ett visst motstånd. The Hands ursprung avslöjas innan de träffar ett gäng party-kraschare - ingen av dem är vänlig. Jessica inser att familjen Raymond fortfarande är i fara. Alexandra kommer med ett erbjudande till Danny.