S1, A12: Under en utekväll öppnar Roland upp sig för gruppen om sin separation från Joan. Michael utnämns officiellt till basens nya brigadgeneral och Claudia Joy tar ivrigt på sig nya ansvarsområden för att stödja honom. Claudia Joy och Michael blir inte glada när de hör att Amanda tänker ta ett sabbatsår innan hon börjar på college. Samtidigt påverkar Roland och Joans separation Joans arbete.