Lego Star Wars: All-Stars Rulla med BB-8 / Rebeller på flykt
S1, A5: Med BB-8:s hjälp, räddar Moxie och Ka-Pao RO-GR. Medan kampen om galaxens öde börjar hetta till, gör Moxie och hennes team allt de kan för att hjälpa motståndsrörelsen.