Bosch Sabes Demasiado
S7, A3: Bosch och Edgar spårar upp La Mayorista, men Bosch ber Vega att assistera honom efter att Edgar har begått ett kostsamt misstag. Chandler och Maddie spelar in Franzens vittnesmål för ekobrottsmyndigheten innan Chandler gömmer honom i ett säkert hus. Irving och Lopez diskuterar mordbranden, men ingen av dem avslöjar sin egen personliga agenda.