Säd
S1 A2: Medan klubben hanterar efterdyningarna av attacken på deras lager med illegala vapen utgör polischefen ett nytt hot mot SAMCRO:s herravälde över Charming. Jax fortsätter att oroa sig över sin nyfödde sons öde och börjar ifrågasätta klubbens hårda sätt att göra affärer på. Opies ekonomiska bekymmer ställer honom inför ett svårt val.