Sam, igen
S5 A13: Jess ansöker om jobb på en ny skola men saker och ting tar en ny vändning när hon får veta att skolans rektor dejtar hennes före detta pojkvän Sam. När Nick blir förkyld är Schmidt rädd att han kommer att smittas och missa en presentation på jobbet.