Brothers & Sisters Säsongsavslutning - On The Road Again
S4, A24: En av Williams hemliga investeringar för med sig hopp till familjen Walker. En subversiv affärsöverenskommelse äventyrar Roberts hälsa och hans familjs säkerhet.