Världens bästa burgare Säsongsavslutning
S1, A6: Nu är det dags för den stora finalen i hamburger-VM! Johan Jureskog utmanar amerikanerna i deras nationalrätt - i USA. Men frågan är om hans avancerade matlagning funkar på juryn, eller om det är mer traditionellt som går hem?