Satsar allt
S3 A1: Jess och Nick åker till Mexiko för att fokusera på sitt förhållande och komma bort från Schmidt och Winston. Winston får reda på att han är färgblind och Schmidt har svårt att välja mellan Cece och Elizabeth.