Drive with Swizz Beatz Saudi Arabia: Evolution
S1, A5: Swizz och Nasir träffar en bilklubb som består av stuntförare och tänjer sedan på gränserna för Ford-trucks ute i öknen. Duon kör även på sanddyner med den första kvinnan i Saudiarabien som beviljats en rallylicens, och besöker kamelracingteamet Saudi Bronx.