Savage X Fenty Show Vol. 1
S1 A1: Rihannas arbete inom musik, mode och skönhet saknar motstycke. SAVAGE X FENTY SHOW är en visuell show öppen för direktköp. Vi får också en inblick i den kreativa processen för Rihannas senaste underklädeskollektion som visas upp av mångsidiga modeller. Här hyllas alla könstyper och storlekar, dessutom uppträder de främsta artisterna och den starka känslan av handlingskraft genomsyrar allt.