Savage X Fenty Show
Rihanna bjuder in till en energisk och sprakande show, där du kan se – och shoppa – hennes senaste underklädeskollektion. Häng med Rihanna och hennes närmaste, som ger dig en blick bakom kulisserna till varumärket Savage X Fenty, tillsammans med toppartister och modeller som Travis Scott, Rosalia, Bad Bunny, Lizzo, Cara Delevingne, Miguel, Bella Hadid, Normani, Willow Smith och många fler.