The Power “Scarlet Minnow”
S1, A5: EOU överförs till vuxna kvinnor över hela världen. Nya röster växer fram – de som ser The Power som ett löfte om en mer rättvis framtid... och andra som ser den som ett hot mot sin existens. Dessa motsatta krafter kan slita av de starkaste band... eller skapa osannolika bundsförvanter.