Scoop and Run
S13 A9: Det är Thanksgiving och Lockhart är precis på väg hem när hon ser sig tvungen att rycka ut på en bussolycka. Rasgotra besöker Gates på hans hemmaplan, men de blir snabbt avbrutna av en ovälkommen gäst. Pratt pratar med Weaver om sin bror.