Scout
S1 A1: Seriestart. Musikstudenten Scout återvänder till Australien efter ett halvår utomlands och bekänner sin kärlek för bästa vännen Hedwig. En drogtung festnatt med växande spänningar tar vid och när dagen gryr är båda två spårlöst försvunna.