S 6, A 15: Scrubs S06/E15
Laverne är hjärndöd och hennes familj bestämmer sig för att stänga av de livsuppehållande maskinerna; personalen tar adjö, alla utom Carla som vägrar att acceptera sanningen; Jordan föder sin baby men dr Cox vill inte berätta det för någon.