Castle Secret Santa
S5, A9: När en skäggprydd, fyllig man i röd tomtedräkt med ett ID-kort som det står "Jultomten" på faller ned från himlen i Central Park, beger sig Castle och Beckett ut på jakt för att hitta den som har mördat honom.