Secret Society of the Magic-Sealed City
S1 A1: Leonardo Watch, an ordinary aspiring reporter, moves to Hellsalem's Lot, a city created by the intersection of worlds where New York City once stood, and through a series of lucky coincidences, is recruited into the secret society named "Libra."