Legacies See You On The Other Side
S4, A4: Hope tampas med sin egen verklighet. Alaric ger Super Squad förtroende att samarbeta. Cleo anförtror sig åt Landon. MG avslöjar viktig information för Lizzie och Finch ser en annan sida av Josie.