S1, A2: Samtidigt som Moodys vänskap med Pearl fördjupas, blir Elenas relation till Mia alltmer spänd. Elena börjar rota i Mias förflutna och Lexie oroar sig för sin ansökningsuppsats till Yale. Mia kommer närmare sin kollega Bebe Chow. I rollerna: Reese Witherspoon, Kerry Washington, Joshua Jackson, Gavin Lewis, Megan Stott, Lexi Underwood m fl.Del 2 av 8.