Say Yes To The Dress With Tan France Sexy On Top - Princess Below
S1, A5: Tan hjälper Gemma att hitta självförtroendet att följa sitt hjärta. Och den professionella sjöjungfrun Jasz vill ha mer än en fisksvans!