Shadows
S2 A1: Coulson och hans team är nu flyktingar med begränsade resurser, men det hindrar dem inte från att försöka skydda hela världen. Men kommer S.H.I.E.L.D. någonsin att återvinna förtroendet med medlemmar de knappt känner?