Shark Week
S1 A2: Utan alternativ hamnar Claire på Loudermilks soffa. Han och Ben tycker att hon behöver lära sig en läxa och tar med henne på en egen variant av en synresa. Loudermilk sätter också in en stöt på sin nya granne, Allison.