Gossip Girl She's Having a Maybe
S1, A2: Zoya utforskar ett nytt kärleksintresse och Max river murar i jakt på sitt. Vid en flott tillställning har Audrey problem med sin mamma, Kate jobbar övertid och Julien svär att ställa sina misstag till rätta en gång för alla.