Shooting Missiles
S1 A4: En elitskytt vill ha ett gevär med lång räckvidd, och som kan avfyras tre kilometer från målet. Och så träffar Mad Dog en cowboy som är på jakt efter ett skyddsvapen mot rovdjur.