Alla mot alla med Filip och Fredrik Sista gruppspelsmatchen
S8, A56: I sista gruppspelsmatchen ställs Elsa och Ernst Billgren mot Magdalena Forsberg och Martin Schibbye. Båda lagen har slutspelet i sitt sikte i denna nagelbitare.