Självisk
S7 A2: En fjortonåring (Alyson Stoner) med en dödsjuk bror kollapsar under en skateboardtävling. Medan House (Hugh Laurie) och Cuddy (Lisa Edelstein) möter deras relations konsvekvenser på jobbet, och på kliniken måste House ta hand om en äldre man och hans son.