Sjukhustvätt, restaurering av bleckblåsinstrument, hästkopior
S1 A2: Justin och hans team är redo att visa upp den ombyggda C10:an från 1960 på SEMA-mässan. Samtidigt färdigställer de en turbo sportser-motorcykel till en stamkund.