Skye's the Limit
S14 A9: När Kovacs bror kommer på besök från Kroatien känner sig Lockhart trängd i sitt eget hem. Gates känner av den faderliga pressen när Sarah förbereder ett övernattningsbesök för sina vänner och Pratt retar upp sig på ett tillfälligt chefsbeslut.