Slårbar
S2 A6: Ali ber Leslie om hjälp med sin ansökan till UCLA men kommer lite för nära. Josh bryter ihop efter att ha konfronterat Shelly om det förflutna medan Sarah utforskar några av sina sexuella fantasier på en dejt hon fått kämpa för. Maura hjälper Davina förbereda sig för att Sal ska komma tillbaka från fängelset och ställs inför en hård verklighet.