Bones Slutet till slut
S12, A12: Kovac är fortfarande på fri fot och teamet letar efter bevis för att spåra honom. Efter Brennan drabbas av ett bakslag, måste resten av teamet lista ut hur de ska hitta Kovac utan henne, vilket sätter allt hon nånsin lärt dem på prov. När allt pekar på att Kovac har hjälp utifrån, börjar Booth och Brennan söka efter honom.