Smokey Taylor and a Deathbed Confession
S1 A22: Christy och Bonnie hjälper en känslosam Violet igenom hennes förlossning i säsongens sista avsnitt. Christy är övertygad om att Bonnie fortfarande har känslor för Alvin.