Sommarvänner / Sista lägerdagen
S1, A13: Lägret närmar sig sitt slut och Sally ställs inför det svåra att behöva ta farväl av sin nya vän Naomi. Snobben och Beaglescouterna kämpar för att ta sitt sista scoutmärke.