S1, A4: Swizz och Nasir undersöker ett SoCal-original, hotroden, med två bilklubbar: en traditionell, en okonventionell. De stannar till vid en butik som förvandlar superbilar till hotrods och besöker en familj som specialbygger och tävlar med trofé-trucks i öknen.