Boardwalk Empire Spaghetti and Coffee
S3, A2: Nucky förenar nytta med nöje i New York. Margaret stöter på motstånd på sjukhuset. Gyp stannar kvar i samhället Tabor Heights i hopp om att kunna säkra en strategisk position. Eli får en ny chef. En stor spritleverans stoppas av ett oväntat hinder.